Kendine Editör: İçerik Üretmenin Güzellikleri

Benim sosyal medya deneyimim, 2012 yılında Kaos GL'nin Facebook sayfası için çok kolay bir şablon üzerinden hazırladığım "eşcinsellik ... değildir" paylaşımıyla başladı. Paylaşıp yorumlanabilecek içerikler üretmek, zaman zaman bunları haber bağlantılarıyla bir arada vermek okur/takipçi/destekçiyle daha fazla etkileşime girmemizi sağladı.

Yaratıcılığınızı sonuna kadar kullanabileceğiniz, farklı formları bir araya getirebileceğiniz, dahası takipçilerinizin katkılarıyla inanılmaz bir iletişim yakabileceğiniz bir alan sosyal medya.

Peki, sosyal medya içeriklerini ne gibi durumlarda kullanabilirsiniz? (Bizden bazı örnekler :))


Bazen gündemin özeti olarak kilit bir cümleyi öne çıkarmak istediğinizde...

Bazen de mesajınızı güncelden bağımsız bir şekilde iletmek istediğinizde...

Takipçilerinizden mesajlı fotoğraf göndermelerini isteyerek...

Etkinlik çağrısı yaparken duyduğunuz heyecanı paylaşmak istediğinizde...


Bir etkinliğinize gösterilen ilgiden gurur duyduğunuzda...


14 Şubat'ta eylem yaptığınızda...

Ya da 17 Mayıs'ta...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dillerden düşmeyen 12 Arapça ifade

Norveççe Öğrenmeye Nereden Başlamalı?

Norveç'in "ayıp" gençlik dizisi: Skam