AnksiYETER!

Anksiyete, kötü bişiler olacak beklentisi. "I got a feeling, I got a feeling, danger is coming, danger is coming, danger is coming, oh oh oh..." Kimilerinde belli durumlarda verilen norrrmal bir tepkiyken kimilerinin içine işlemiş bir özellik bu.

90 aldığınız sınavdan "neden 100 almadın?" diye sıkıntı yaratan, ne yapsanız yaranamadığınız, hata yapmanıza izin vermeyecek kadar sizi "düşünen" kurtlar tarafından büyütüldüyseniz vay halinize! "En iyisi" olmadan yeterince iyi saymayan, kendine en acımasız davranan kişi yine kendisi olan, onun bunun onayı peşinde şekilden şekile giren birine dönüşmeniz işten bile değil.

Ben dönüştüm de ordan biliyorum. 

Boğaziçi'ne yüksek lisans mülakatı için gittiğim İstanbul'da Gezi-öncesi Gezi Parkı'ndaki evsizlere, birkaç aya aralarına katılacağım yeni arkadaşlarım gibi bakmış, buna inanmayı başarmış biriyim. 

Çoğu kişinin burun kıvırdığı işleri layığıyla yerine getirmiş, okuduğu bölümden devam etmese de kendine yeni iş kapıları açabilmiş, buna rağmen işsiz-güçsüz kalma endişesini derinden yaşayan biriyim.

Pek çoklarının kıskandığı bir ilişkide, tıkırında gidegelmişken her şey, "bişi olucak da her şey sona erecek" hissini mutluluğunun orta yerine oturtan biriyim.

Çok yoruldum. Kendimden, şeytanlarımdan.

Reset atmak istiyorum her şeye.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dillerden düşmeyen 12 Arapça ifade

Norveççe Öğrenmeye Nereden Başlamalı?

Norveç'in "ayıp" gençlik dizisi: Skam